poniedziałek, 9 lutego 2015

LBA II

Zostałam nominowana do Liebster Blog Avards przez Magnusową z bloga http://magnus-alec-forever.blogspot.com/2015/01/nominacja-do-la.html i bardzo bardzo bardzo dziękuję :)

Czym jest LBA?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. (..)"


Pytania, które otrzymałam:


1. Jakiego piosenkarza lubisz najbardziej? 

Piosenkarza konkretnego nie mam, ale uwielbiam słuchać OneRepublic, The Script i ostatnio Ellie Goulding.

2. Do jakich fandomów należysz?

Potterhead, Shadowhunter, Tributes i trochę tak jakby Demigod.

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Oj, nie mam ulubionej. Kocham HP i Dary Anioła.

4. Jakie masz marzenia?

Spotkać mojego Crush'a hihihihihi <3

5. Przy której z książek uroniłaś chociaż jedną łzę?

"Oskar i pani Róża" płakałam jak dziecko <3

6. Kto jest twoim wzorcem do naśladowania/idolem?

Raczej nie mam idola. Podziwiam wiele osób, każdą za inną rzecz i staram się być dobrym człowiekiem, ale nikogo nie naśladuję.

7. Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyki?

Rock, pop, słucham różnej muzyki.

8. Jaka jest twoja ulubiona przekąska?

wszystko byle bez cebuli :D

9. Jesteś szalona?

Tylko kiedy jestem z przyjaciółmi.

10. Kto namówił cię do pisania?

Nikt mnie nie namawiał. Sama się tego podjęłam.

11. Jakie jest twoje motto?

"Aby być wielkim, trzeba być kiedyś małym".

Wybaczcie, ale nie nominuję nikogo :(

2 komentarze:

  1. Hej :D
    Nominowałam Cię do L.A więcej informacji znajdziesz tu http://about-love-friends.blogspot.com/2015/02/liebster-award.html
    Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do czytania rozdziału, który pojawił się przed chwilą :)

      Usuń